Browse By Category

Tuesday, November 1, 2011

Shipping & Return


      Bahasa Malaysia :
  1. Kos penghantaran adalah percuma bagi seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak.

  2. Penghantaran/pengeposan akan menggunakan perkhidmatan kurier seperti DHL, FeDex, UPS, EMS dan POS MALAYSIA (POS LAJU). Tracking Number akan diberikan kepada anda setelah proses pembungkusan dan pengeposan selesai dilakukan.Penggunaan tracking number memberi kemudahan kepada anda untuk menjejak pergerakan barangan yang telah diposkan oleh pihak kami. 

  3. Tempoh penghantaran/pengeposan akan mengambil masa 1-3 hari daripada tarikh penerimaan pembayaran.

  4. Barangan/item yang mengalami masalah/kerosakan yang berpunca daripada kecuaian diri anda dalam  mengendalikan barangan yang dibeli tidak akan ditanggung/dipertanggungjawabkan kepada pihak kami    selaku penjual.  Setiap barangan/item yang dibekal mengandungi manual/cara-cara penggunaan. Sila baca dengan teliti manual yang disertakan.

  5. Barangan yang nyata bermasalah yang bukan berpunca daripada kecuaian diri anda adalah dibenarkan   untuk memulangkan kepada kami untuk dibaiki atau ditukarganti dengan barangan/item setara yang baru.

  6. Pihak kami selaku penjual tidak akan menanggung segala kos yang bersabit dengan pemulangan barangan/item tersebut kepada pihak kami.

    English :
  1. The shipping cost is free for the whole of Peninsular of Malaysia, Sabah and Sarawak.

  2. Shipping will use courier services like DHL, FeDex, UPS, EMS and Pos Malaysia (Pos Laju). Tracking Number will be given to you after the process of packaging and posting completed.

  3. Delivery will take 1-3 days from the date of receipt of payment.

  4. Goods/items that have a problem / damage caused by your negligence in handling the goods purchased will not be borne / entrusted to us as the seller. Each  supplied item will include a user manual. Please read carefully the enclosed instructions.

  5. Defect goods/items that are not obviously caused by the negligence of you is allowed to return to us for repair or replacement with the new goods / items or equivalent.

  6. We as the seller will not incur any costs associated with the return of goods/items to us.










 

Shipping To Worldwide

Shipping To Worldwide

See Us On Mudah.my

We Accept

We Accept